24 сент. 2011 г.

Перше творіння в стилі скрапбукінгу.( Коверт для подарунгу грошей)

Мене давно цікавить жанр скапбукінг. Багато читала, розглядала роботи різних майстрів та майстринь.
І ось одного вечора наважилась замовити набір скраппаперу. З такою радістю бігла його забирати. В той же вечір не наважилась щось робити. Довго думала що зробити щоб було корисним і ось згадала про одну подію яка мається відбутись жовтневого дня, весілля одногрупниці. На подарунок як не дивно будуть гроші і захотілось зробити гарний конверт... В неті надивилась їх безліч... ось одні із них:





зібравши багато ідей в своїй голові я вирішила зайнятися роботою свого конверту... отож купила матеріали:
  • кружевну стрічку;
  • квіти з лєнточки;
  • золотисту нитку;
  • та бусінки...
також мені пригодився гарячий пістолет і звичайно ж скраппапір...
 і буквально за пару хвилин роботи з величезним натхненням в мене вийшло ось що:



і ось моя відкритка готова, і скоро вона буде в руках іншої людини...=) 

Дякую за увагу... 
Щиро ваша Iruska! 

Комментариев нет:

Отправить комментарий